Vožnja na ovom ramu je izvanredna. Pozicija je odgovarajuća za moju visinu, međutim kod ispužene noge na pedali jedva da do zemlje ima razmaka tri cm. Tome još, kako i sam imam nekih 90 kg. ja sam preko amortizera dodajem dodatnih pola mm. plus.
Znam za problem i trudim se da su mi pedale stalno u ravnom položaju. Od brskih vožnji mogu se odmah oprostiti. Ali ovako sa spuštenim težištem bicikl je na cesti izuzetno brz i veoma lagan za sve brze korekcije ( dizanje na prednji i zadnji točak ). Odlučili smo na vožnju prema petlji jer put poznajemo napamet i znamo kojim brzinama se krećemo na određenim dionicama.
Nakon početne frustracije oko štelovanja zadnjeg mjenjača prvi brdski test. Sada sam zaista i uvjeren da ovaj položaj daje više brzine i manje trošenje snage pri istim uslovima.
Žalosna stvar je da uviđam da se zaista mora dosta paziti na razmak pedala, jer ovako u naglim skretanjima izgleda da če se pedala svako malo očešati od pod. U glavi su mi dvije ideje. Prva da skratim dužinu pedala na otprilike 160-165mm ili de se pozabavim naručivanjem nekog amortizera preko E-bay-a.
Druga opcija mi je sad sigurnija, a do tada ostaje mi da kad plata legne stavim i završni lak na bic i poliram. Pada mi na pamet da završne radove uradim za potrebe kluba pa da onako šminkerski predstavimo model u ime kluba tipa " pimp my fahrrad "
Uglavnom kako se i Sandru dopalo ovo kako izgleda i on se odlučio da i sam promjeni nešto make-up- na svom bicu.
Šta drugo preostaje nego uzmi polir papir 1200 grdacije u ruke kantu vode, osnovnu bazu pa opet.....
........
........
No comments:
Post a Comment