Samo zbog samog ograničenja za upload evo djelić kako se mijenja ulja na kočnicama koje koriste istu. Kolika je važnost kvalitetne zamjene neču ni govoriti. Bukvalno ista procedura kao i kod automobila ili motorina. Dalje se pokazuje i ispravno pozicioniranje novih pakni prilikom montaže kao i svih drugih sigurnosnih šarafa. Dobar dio za naučiti, jer sam bio svjedok kako se nekima usljed jakog kočenja počnu i sami šarafi odvrčati sa diska rotora.Postoji još nekih starih folova kao kada se pod šarafe stavljaju podloške i savijaju i recimo kada se u obruč točka stavlja pluto ali o tome drugi put.Ulje je male gustoće i mi obično koristimo neka zamjenska ulja. Modriča ulja su se ubila za naš džep ali su i odlične kvalitete. Stavljamo i na amortizere kao i na kočnice. Moram priznati da doduše stavljam na amortizere i malo skuplja teflonska ulja ali vrijede svake pare. Čitao sam na forumima neke komentare oko amortizera koje i ja imam ( ROCK SHOX DART II) ali kako sam ih mazao ovim teflonom nisu ni za zime zaškripali niti jednom.
Wednesday, February 6, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment