Svog mehaničkog konja koje pokreče ljudska snaga ponudio je bogatim aristokratama koji su se zabavljali na svojim balovima, pa čak su ga koristili i u tradicionalnom lovu. Naravno nakon toga hit je uveden i ubrzo su svi morali imati po jedan ovakav primjer zabave.
Ubrzo nakon velikog buma svoje mjesto bicikl nalazi i preko bare, gdje veća populacija traži i zahtjevnije stvari. Uskoro niču mnoge tvornice i sve veći broj poklonika nove zabave.
Ovdje vidimo poster proizvođača bicikala iz Klivlenda objavljen u Parizu 1897 god.
Svakako da su i sami proizvođači, uvidjevši veliki potencijal i sami preuzeli ulogu promotora bicikla kao prevoznog i jeftinog sredstva, koje mogu koristiti svi od djece do starijih ljudi.
Bilo da se radi o odlascima na posao ili izletima po prirodi ili jednostavno " Vozi biciklo " i uživaj. Ovaj primjer sa postera iz 1920 god.
Ni u jednom drugom obliku jednakost spolova nije jasnije izražavana nego u afirmaciji vožnji bicakala od strane modernih žena koje sa svojim biciklom doživljavaju slobodu javnog izražavanja. Tada to stanje uviđaju i sada već poznatije kompanije poput Schwin-a
i primjene novih tehnologija koji svima olakšavaju korištenje ljudske snage. Samim tim nisu marketinški zaostajale ni same države koje usput promoviraju svoje vrijednosti i prosperitet.
Očito je da još od tada potreba za ljepšim, boljim i kvalitetnijim dvotočkašima čini da upotreba inovativnih ideja ili jednostavno javnih likova daje jednu sasvim novu notu ljubiteljima dvotočkaša a koju su prihvatili svi noviji proizvođači.
Sadašnji oblici marketinškog izražavanja doživljavaju svoj vrhunac. Svaki novi marketinški uspjeh sada daje novom proizvodu dozu jedinstvenosti, pa čak i pripadnosti jedinstvenom klanu. Jedan od tih, po meni izuzetno uspješnih je i poster za kompaniju Specialized i njihove elitne modele bicakala. Sama slika govori hiljadu riječi. Jednostavno pogledajde i uživajte. Meni lično je na desktopu.
Odajem autorima priznanje za ideju. EXTRA.
No comments:
Post a Comment