Wednesday, October 17, 2007

ČITAONICA



Obaveze na poslu su me onemogučile da iskoristim ovo još lijepih dana za vožnju bicikla. Kako je bio Ramazan, neki su postili pa se i nije imalo ni sa kim vozati. Naravno tu je i stari dobri Murphy i još poznatiji zakon. Kada je god lijepo vrijeme i ubilo se za vožnju ja sam nedostupan i obrnuto. Šta ti preostane drugo nego li, da se uhvatiš knjige i proučavaj.
Novo u čitaonici je sasatavljanje točkova. Knjiga je izuzetno korisna. Pored kojekakvih tehničkih formula za koje mislim da ni najbolji kibernetičar još skontao ne bi, ima i osnovnih stvari od vrsta obruča, žica, načina funkcionisanja kao i opterečenja točka. Priznajem da sam sada više imresioniran nekim detaljima za koje sam prije mislio da su čista glupost.
Dalje se objašnjavaju neki načini krojenja samih žica kao i balansiranje točka.
Pošto se ovdje radi o milimetarskim korekcijama oni koji koriste lahka opojna sredstva nek preskoče montiranje i balansiranje točka. Nisam još dosađivao Harisu ali vjerujem bez jedno 10-20 uštimavanja nešta bi i meni ostalo u glavi. Naravno namjeravam sada u jesenskim i zimskim pripremama dok nije pomama servisa probati, onako za svoj gušt, na stolu izbalansirati neki točak.
Naravno da i dalje ostajem pri istom mišljenju, da ako neko konta i vozatiti biciklo ili pak svoga djela rad, hmmm, ipak prepusti sve korekcije štimanja točka profesionalcu u servisu. Oprema, a bogami i iskustvo su na njihovoj strani. A tko hoće da se zanima čitajući, neka se javi na web PRO-BIKE Zenica, iliti, jednostavnim klikom na skrolu desnoj strani moga bloga. Pa poslati e-mail sa naznakom za Babu. Baba, baba ja bih htio da skinem knjigu ako mogu i Tite mi je neću prodavati na pijaci po marku itd, itd.



Sljedeća knjiga u štivu je nešto ogromno i mislim da je ovo neka biblija za servise, ili baška kada neki dio moraš rekonstruisati sa tonom tehničkih podataka i raznoraznih formula. Uglavnom izgleda zdravo.Više detalja u sljedećoj čitaonici.


No comments: