Sunday, October 28, 2007

Da se naježiš.....!

Kako jedna poslovica koja kruži Zenicom kaže:


Kad vidiš Babinjca da je nogom stao u govno

Stani i ti

Nije on đaba stao


Kada vidiš kako komšije uživaju u svojim magazinima užavajmo i mi. Evo dva primjera jedno američko i jedno francusko izdanje. Lično ulažem kviska na francuze mada nemam pojma o čemu piše. Koga briga dovoljno je uživati gledajući slike.Tako sam se i ja nagledao jedno 140 str. slika.


Koliko smo svjetlosnih godina iza njih vidi se i po proizvođačima bicikala za koje većina nas nije ni čula .


Gume, obruči, pedale i druga pomagala neću ni spominjati.





Te, tako ti Amerikanci kažu o novim modelima u svijetu biciklizma, novim tehnologijama glede izrade ramova za super bicikla. Ona naravno služe za Freeride, a kod nas bi bila vjerovatno za " k.r...nje ".Tamo vozaju svi redom. Malo-veliko, crno-plavo, muško-žensko i šta sve ne. Sumirajući sve vidim opremu na njima u vrijednosti milje maraka. Pada mi napamet odmah Sandro, dok smo se spuštali sa jednog od izleta, mislim da su Pepelari u pitanju. Šta bi tek bilo da on stavi one štitnike za mudante. Naravno dalje se predstavljaju razni bicikli za svačiji džep. Nije kao kod domaćih indijanaca.



"Kupi kod mene, ja sam exkluzivni uvoznik svega i svačega, samo ja znam popraviti biciklo i niko više"...Ide se u toliku krajnost, da čak i na internetu, pod ko fol nekim forumom, ismijavaju se oni koji pokušavaju nešta pokrenuti ovdje, kao i svi oni koji naj taj način razmišljaju a dok moderatori koji se kriju iza svega nisu u stanju izbrisati neke od postova a svojim članovima objasniti elementarne časove ponašanja na nekom klubskom sastanku. Tako, umjesto da Zeničani organizuju jednan izlet sa bajkerima iz Sarajeva, naravno mimo takmičarskog termina ili da Visočaci zovnu Kakanjce, Zeničane, Sarajlije na izlet na jednu nedjeljnu rekreativnu vožnju do Prokoškog jezera, ma ne, bolje je dokazati da ovdje žive indijanci u svom čoporu i spominjati svima članove uže porodice više puta na dan.



E tako nam dosadne komšije napišu u novinama kada se ko skupi i kuda se ide, pa se svi ko fol vesele tome, još pride ko kupi novine učestvuje u nagradnoj igri za biciklo u vrijednosti .... pogledaj dole u desnom čošku. Ovdje kad se pomene da je biciklo skuplje od golfa 2., dizelaša naravno, svi misle da si se dobro prehladio. "Čuj, dati tolike pare i još moš mislit, moraš okretat pedale. Bolje je otići autom u prirodu ( gdje za sobom uglavnom ostavlja kovitlac neizgorenog lož ulja op.a. ) i popit dvi pivi i spucat kiluipol ćevapi. Pojest, popit, podrignut, e to ti je užitak".




Naravno nakon ovako napredne razmjene misli odmah otvoram i drugog nam mrskog komšiju Francuza da vidim šta on radi tj. propušta dok se kod nas hladi šleper pivi, pred ovonedjeljni derbi, koji če pokazati planetarni talent igrača, navijača a bogami i delegata.

Na prvu stranicu urbani šok.





Gdje bi prije gledao. Kolorit se raspilio svuda. Dok mi šećer nije spao brzo mahnu jednu energetsku čokoladicu te kako neznam jezik, malo budnije proučavam slike. Oči šaraju. Čokolada i mašta mogu svašta.


Evo recimo vidite vi ovih dobrih amortizera ovdje.






Uglavnom ti ljudi na nekih 120 str. dalje objašnjavaju kako se pravilno podešava biciklo za vožnju. Pa onda kako se isto pere.( tu su ofulali sa slikama )


Pa kako se postavljaju i mijenjaju kočnice, vake- nake, svjetla i druge sitne điđe. Onda ti objašnjavaju sistem rada amortizera, prednosti, mane i dr. Uglavnom šta oni tu nama nešto foliraju kao oni znaju sve, pa još i pokazuju svima đabe kako se to montira i pravi. Ma pusti nisu tu čista posla. Idu mi na nerve. Znate šta, odoh ja mahnauti veliku sa cijelom. Mrsko mi dalje kucati vam kako se oni dosađuju. Gledite sami.









No comments: