Wednesday, February 6, 2008

Mijenjanje ulja i štimanje pakni za disk kočnice





Samo zbog samog ograničenja za upload evo djelić kako se mijenja ulja na kočnicama koje koriste istu. Kolika je važnost kvalitetne zamjene neču ni govoriti. Bukvalno ista procedura kao i kod automobila ili motorina. Dalje se pokazuje i ispravno pozicioniranje novih pakni prilikom montaže kao i svih drugih sigurnosnih šarafa. Dobar dio za naučiti, jer sam bio svjedok kako se nekima usljed jakog kočenja počnu i sami šarafi odvrčati sa diska rotora.Postoji još nekih starih folova kao kada se pod šarafe stavljaju podloške i savijaju i recimo kada se u obruč točka stavlja pluto ali o tome drugi put.Ulje je male gustoće i mi obično koristimo neka zamjenska ulja. Modriča ulja su se ubila za naš džep ali su i odlične kvalitete. Stavljamo i na amortizere kao i na kočnice. Moram priznati da doduše stavljam na amortizere i malo skuplja teflonska ulja ali vrijede svake pare. Čitao sam na forumima neke komentare oko amortizera koje i ja imam ( ROCK SHOX DART II) ali kako sam ih mazao ovim teflonom nisu ni za zime zaškripali niti jednom.

No comments: