Monday, February 9, 2009

Pravilan odabir gume - dio drugi

GUMA TI GLAVU CUVA
Poznati slogan. Potvrdu istog molim da daju stariji od 18 godina. Kazu da je primjenjiva kako u hladnim tako i u toplijim krajevima.
Za bicikliste je od posebnog znacaja jer ovi profili dosadasnji koje smo koristili 2.5 DH nisu se pokazali bas tako uspjesnim.
Postovi korisnika ce na forumu dati najuvjerljivije ocjene o novom modelu za sezonu 09/10.

Saturday, September 6, 2008

Trnovacko jezero 24/08/08

Ljubaznošču Nešada Gasala jednog od sudionika pomenute vožnjice stižu prvi utisci kao i dijelovi texta koji su originalno postavljeni na forumu CikloCentra Sarajevo

Broj učesnika i slike su dovoljan razlog za objavljivanje hvale vrijednog poduhvata zaljubljenika ovog sporta. Bravo momci.

"........
- komada biciklista 23

- ekipa za 10+

- sastanak dogovoren u 7,00;

smjestili bicikle i krenuli u 7,15

- voznja protekla bez ikakvih problema (u sustini, glede orijentacije u prostoru ovo je jedna od laksih tura jer se nema gdje skrenuti. Ne treba GPS, ne treba nikakva karta, samo ides naprijed i uopste nema nikave opasnosti niti frke. Vozi se po makadamskoj cesti koja nema nikakve raskrsnice ili se hoda markiranom planinarskom stazom ili vozi fenomenalan single track.)

- Nema medvjeda, vukova i sl.

- niko se nije izdvajao (naprijed) niti je iko kasnio. Na spustu sacekivanje ali nije bilo padova (guma, iskrivljen disk, puknut lanac... sve se to nije ni osjetilo u grupi od 23 covjeka)

- vrijeme: fenomenalno. Cijelim putem uzbrdo debela hladovina.

- pogled: na Zelengoru i Maglic spektakularan

- Trnovacko jezero: savrseno. Kupanje je nezaboravan dozivljaj.- komarci: nismo vidjeli ni jednogU 21,00 smo bili u Sarajevu, malo umorni i sjajno raspolozeni.

duzina ture.........................43,3 km

max brzina ..........................51,4 km/h

vrijeme kretanja....................5,06 h

vrijeme stajanja....................4,25 h

prosjecna brzina kretanja........8,5 km/h

total prosjecna brzina ............4,5 km/h

polazna tacka (Tjentista, benzinska pumpa kraj Sutjeske ).........540 m

ukupan uspon.........................1418 m

max visina .............................1679 m .............."

............." Nakon 1satnog odmora krenuli smo ovaj put nizbrdo u Suhi Dol (jedna poljana u koju je lavina spustila kompletnu sumu od 200tinjak stabala) i kroz njega pjeske do iduceg odmorista odakle dalje opet pjeske nekih 30tak minuta do Trnovackog jezera. Jezero se nalazi u Crnoj gori u koju se udje pjeske kroz ranije navedenu sumu, nema ni granicnog kamena niti bilo kakvog markera jedino sta vas doceka tamo je sumar koji naplacuje nekakvu samo njemu poznatu tax-u od 1 eura po osobi, a zatim .......... "

......." Dobro biciklanje definitivno ali ga preporucujem ipak nekom ko je bolje fizicke pripremljenosti jer ima kao sto sam i ranije naveo puno uzbrdo, pa nosanje bicikla u etapama mozda nekih 1,5 km pa poprilicno zahtjevan spust nazad(onaj sumski dio)ali i pored svega navedenog LJEPOTA definitivno za vidjeti i proci. "

Tuesday, July 22, 2008

Test

Dan kao i svaki drugi. Bog dao pa ovih dana temperatura ne spada ispod 35 stepeni. Stari trudbenik i ja napunismo bidone i onako udarnički puni entuzijazma krenusmo na test vožnjicu sa biciklima.

Nazad sam nabacio novi obruč i novu gumu Kenda gumu XTKLAW koju sam predhodno ukrasio u kameni design. Obruč je trenutno u zlatnoj boji ali i on dolazi na doradu u danima koji dolaze. Sljedeća slika najbolje govori kolika je temperatura bila na taj dan. Kako god stanem sa cipelom ostavim amblem na cesti.

Vožnja na ovom ramu je izvanredna. Pozicija je odgovarajuća za moju visinu, međutim kod ispužene noge na pedali jedva da do zemlje ima razmaka tri cm. Tome još, kako i sam imam nekih 90 kg. ja sam preko amortizera dodajem dodatnih pola mm. plus.

Znam za problem i trudim se da su mi pedale stalno u ravnom položaju. Od brskih vožnji mogu se odmah oprostiti. Ali ovako sa spuštenim težištem bicikl je na cesti izuzetno brz i veoma lagan za sve brze korekcije ( dizanje na prednji i zadnji točak ). Odlučili smo na vožnju prema petlji jer put poznajemo napamet i znamo kojim brzinama se krećemo na određenim dionicama.
Nakon početne frustracije oko štelovanja zadnjeg mjenjača prvi brdski test. Sada sam zaista i uvjeren da ovaj položaj daje više brzine i manje trošenje snage pri istim uslovima.

Žalosna stvar je da uviđam da se zaista mora dosta paziti na razmak pedala, jer ovako u naglim skretanjima izgleda da če se pedala svako malo očešati od pod. U glavi su mi dvije ideje. Prva da skratim dužinu pedala na otprilike 160-165mm ili de se pozabavim naručivanjem nekog amortizera preko E-bay-a.

Druga opcija mi je sad sigurnija, a do tada ostaje mi da kad plata legne stavim i završni lak na bic i poliram. Pada mi na pamet da završne radove uradim za potrebe kluba pa da onako šminkerski predstavimo model u ime kluba tipa " pimp my fahrrad "

Uglavnom kako se i Sandru dopalo ovo kako izgleda i on se odlučio da i sam promjeni nešto make-up- na svom bicu.

Šta drugo preostaje nego uzmi polir papir 1200 grdacije u ruke kantu vode, osnovnu bazu pa opet.....

........

Refresh bicikla priča 3.

Pored toga što sam lijepo zamolio istog, da dok se ne srede neke stvari tehničke prirode extrem Sandro nije mogao izdržati i rastavio mi je amortizer u nadi da če se moći šta povećati. Kako aparat nije u funkciji, nema slika prilikom montaže i demontaže istog. Vidjeli smo i dio koji bi trbao uraditi na nekom tokarskom stroju tako da bih mogao dodatno podići amortizer za dva do tri cm više. Pošto se eto kao i razujem malo u mašinstvo moram prvo uraditi neke skice prije samog naručivanja dijela kod nekog tokara.Toliko o amortizeru.

Bicikl je većim dijelom urađen i još samo završni sloj laka da se postavi. Nemam veliki pištolj pa moram od poznanika posuditi.Čekam da se on vrati sa godišnjeg odmora. Nudio mi je i korištenje zasebne prostorije. Nešto tipa kao komora. Nakon svega doživljenog tek sad vidim koliko je bio u pravu.

Kako je ribu teško u vodu natjerati, razmišljao sam čitavih 0,0015 milisec. o tome, kako bi ovaj ram izgledao U finalnoj postavci sa mojom opremom.

Sandro se opet ponudio u sklapanju i rasklapanju istog. Naravno nakog stećenog iskustva u farbanju odmah sam rezervisao jedan stalak u servisu kod Harisa .

Reakcije na ram od biciklista mi nisu poznate jer je to kod nas tabu tema, prolaznici i ja lično, smo oduševljenii a znam da če se još nakon završnog sloja i poliranja sve boje stopiti i pojačati kontrast, što će u finalu biti ludnica jedna.

Nakon nekih dva sata bicikl je gotov i spreman za prvi test. Izgleda fantastično. Dolaze mi u glavu još neke ideje ali o tome drugi put. Primjećujem i prvi znak eventualnog problema. Ram je veći i montiranjem običnog amortizera i guma od 26" dosta je spušten do zemlje. Razmak pogona osovine i tla je nekih 10 cm. Sutra je dogovorena i test vožnja.