Tuesday, July 22, 2008

Test





Dan kao i svaki drugi. Bog dao pa ovih dana temperatura ne spada ispod 35 stepeni. Stari trudbenik i ja napunismo bidone i onako udarnički puni entuzijazma krenusmo na test vožnjicu sa biciklima.


Nazad sam nabacio novi obruč i novu gumu Kenda gumu XTKLAW koju sam predhodno ukrasio u kameni design. Obruč je trenutno u zlatnoj boji ali i on dolazi na doradu u danima koji dolaze. Sljedeća slika najbolje govori kolika je temperatura bila na taj dan. Kako god stanem sa cipelom ostavim amblem na cesti.



Vožnja na ovom ramu je izvanredna. Pozicija je odgovarajuća za moju visinu, međutim kod ispužene noge na pedali jedva da do zemlje ima razmaka tri cm. Tome još, kako i sam imam nekih 90 kg. ja sam preko amortizera dodajem dodatnih pola mm. plus.



Znam za problem i trudim se da su mi pedale stalno u ravnom položaju. Od brskih vožnji mogu se odmah oprostiti. Ali ovako sa spuštenim težištem bicikl je na cesti izuzetno brz i veoma lagan za sve brze korekcije ( dizanje na prednji i zadnji točak ). Odlučili smo na vožnju prema petlji jer put poznajemo napamet i znamo kojim brzinama se krećemo na određenim dionicama.
Nakon početne frustracije oko štelovanja zadnjeg mjenjača prvi brdski test. Sada sam zaista i uvjeren da ovaj položaj daje više brzine i manje trošenje snage pri istim uslovima.



Žalosna stvar je da uviđam da se zaista mora dosta paziti na razmak pedala, jer ovako u naglim skretanjima izgleda da če se pedala svako malo očešati od pod. U glavi su mi dvije ideje. Prva da skratim dužinu pedala na otprilike 160-165mm ili de se pozabavim naručivanjem nekog amortizera preko E-bay-a.



Druga opcija mi je sad sigurnija, a do tada ostaje mi da kad plata legne stavim i završni lak na bic i poliram. Pada mi na pamet da završne radove uradim za potrebe kluba pa da onako šminkerski predstavimo model u ime kluba tipa " pimp my fahrrad "



Uglavnom kako se i Sandru dopalo ovo kako izgleda i on se odlučio da i sam promjeni nešto make-up- na svom bicu.



Šta drugo preostaje nego uzmi polir papir 1200 grdacije u ruke kantu vode, osnovnu bazu pa opet.....



........



........





No comments: