Tuesday, July 22, 2008

Refresh bicikla priča 2. AIRBRUSH

Eto uglavnom nakon mnogo problema priča o biciklu je doživjela i svoj kraj. Prvo što je i interesantno jeste, da mi je sam ram padao sa postolja dva puta prilikom farbanja, pa su se i sami radovi na istom nešto produžili. Kako je moja u kući zadnja " Tako je ženo.." prije moje kreativnosti na biciklu morao sam isprobati i kreativnosti na zidovima našeg stana. Da dva minusa daju plus najbolji je dokaz jer sam za sami početak radova ima na korištenje i čitavu dječiju sobu. Kompresor se izvrsno ponašao a ja kao i uvjek preporučujem korištenje zaštitne opreme. Audio u pozadini je naravno narušavao TERRY, zbog toga što se i on nije mogao aktivno uključiti u kreativni rad ostatka porodice. Filmsku djelatnost naravno, El komadante him self Fifi. Djelić kreativnosti vidjeti na videu :



Nakon toga radovi se sele u garažu i tu nastupaju problemi sa balansom na štangi. Mora da me je neko dobro začarao jer upasti sa rama dva puta rekord i za mene.
Slike nisu sve na broju tako za ovaj put napominjem da nakon rada na imitaciji karbona i ucrtavanja crvene munje ostalo je da izrežem slova i prelazim sa nekoliko slojeva laka.
Koristio sam standardne auto lakove, neki su bili i transparentni. Uglavnom oni koji su se koristili samo za prelaze.
Prije samog lakiranja za sprejeve sam potošio solidnih 50km, tako da nisam imao na raspolaganju ostatak love za završno lakiranje kvalitetnim auto lakom kao i za izrezivanje slova za sam bicikl.
Za font na bicikl, iskoristio sam slova sa reklamnog materijala koji su bili na mome autu. Ubili se za ovu priliku jer se vinil može više puta odljepiti.
Ostalo je da na dijelovima koji nisu pokriveni postavim još plamenove kao i grafiku za držače cijevi cica.
Aparat mi se opet pokvario pa ove fotke su na mobilnom aparatu. Uskoro će biti postavljene.
Sandro je u elementu i već je kao na iglama kada vidi kako moj amotizer stoji. Stoji dogovor da ga za par dana generalno čistimo i rastavljamo u nadi da će se i sam moči šta povečati, kako bi mogao podići ovaj ram koji je u osnovi od 29 incha.

No comments: