Tuesday, July 22, 2008

Refresh bicikla priča 3.





Pored toga što sam lijepo zamolio istog, da dok se ne srede neke stvari tehničke prirode extrem Sandro nije mogao izdržati i rastavio mi je amortizer u nadi da če se moći šta povećati. Kako aparat nije u funkciji, nema slika prilikom montaže i demontaže istog. Vidjeli smo i dio koji bi trbao uraditi na nekom tokarskom stroju tako da bih mogao dodatno podići amortizer za dva do tri cm više. Pošto se eto kao i razujem malo u mašinstvo moram prvo uraditi neke skice prije samog naručivanja dijela kod nekog tokara.Toliko o amortizeru.



Bicikl je većim dijelom urađen i još samo završni sloj laka da se postavi. Nemam veliki pištolj pa moram od poznanika posuditi.Čekam da se on vrati sa godišnjeg odmora. Nudio mi je i korištenje zasebne prostorije. Nešto tipa kao komora. Nakon svega doživljenog tek sad vidim koliko je bio u pravu.



Kako je ribu teško u vodu natjerati, razmišljao sam čitavih 0,0015 milisec. o tome, kako bi ovaj ram izgledao U finalnoj postavci sa mojom opremom.



Sandro se opet ponudio u sklapanju i rasklapanju istog. Naravno nakog stećenog iskustva u farbanju odmah sam rezervisao jedan stalak u servisu kod Harisa .



Reakcije na ram od biciklista mi nisu poznate jer je to kod nas tabu tema, prolaznici i ja lično, smo oduševljenii a znam da če se još nakon završnog sloja i poliranja sve boje stopiti i pojačati kontrast, što će u finalu biti ludnica jedna.



Nakon nekih dva sata bicikl je gotov i spreman za prvi test. Izgleda fantastično. Dolaze mi u glavu još neke ideje ali o tome drugi put. Primjećujem i prvi znak eventualnog problema. Ram je veći i montiranjem običnog amortizera i guma od 26" dosta je spušten do zemlje. Razmak pogona osovine i tla je nekih 10 cm. Sutra je dogovorena i test vožnja.



No comments: