Sunday, November 18, 2007

MONTRÉAL RÉPARE TON VÉLO



Naravno u našem slučaju " Pimp my bic " na dvije verzije. Engleska i Francuska. Naravno ova nova generacija ciklista kontaju Engleski jezik, tako da oni malo stariji koji nisu markirali sa časova Francuskog jezika mogu doći na svoje. Elem nejse što bi mi rekli na Francuskom, tip se zove Garry Lauzon i pokrenuo je više blogova tipa kako od ništa napraviti svašta. Lik je genijalac. Održava paralelno blog za dva govorna područja:

- http://howtofixbikes.blogspot.com/ za one koji razumiju komunikaciju na Engleskom

- http://reparetonvelo.blogspot.com/ te za one kojise prave da su Francuzi


U nedavnoj koorespodenciji sa mnom, ponudio mi je dosta stvari i blog stranica ali mislim da će te i sami nadoći do njih. Jedan od tih blogova je i odavanje počasti svim vojnicima Kanadske vojske koji su trenutno u Iraku. RESPECT





Za sve ima po nešto. Ova slika gore predstavlja i zadnji model koji je sam farbao. Vozi biciklo već duže vrijeme i ima svoj servis, tako da je tehnički dobro potkovan. Ako neko nađe sebi šta interesantno, može se i kontaktirati na mail.
Njegov blog me je nadahnuo da i ja uskoro postavim na blog nešto tipa KAKO OVO ili da pustim druge da rade, ali napišem obradio Armin Salihagić, pa kao i ja dobijem ko fol neki kredit.

Onako skroman kakav i jesam mislim da ću ovo drugo prije izabrati.
Elem, oni imaju i svoj klub pa se malo i organizovano vozaju. Znam da oni nemaju problema sa sponzorima. Čak šta više njih mole da im budu sponzori za bilo kakav spektakl. Koga interesuje može više pogledati na:

Interesantno je pogledati njihove ručno rađene kreacije bicikala. Boje govore same za sebe. Pouzdano znam da bi neko kod nas naručio takvu boju jedino u sličaju potezanja većeg broja udisaja neostik ljepila u kesi domaćeg proizvoda Natron.

Vrijedi pogledati.
Hvala Garry za stranice i za slike.
Imate exclusive pic. njegovog sljedećeg projekta.

P.S. Garry mi je poslao neke slike oko sastavljanja recumbent bicikla. Želja mi je da i jedan sastavimo ovdje u Zenici.Naravno u ljeto abd.









Thanks to Garry.


No comments: