Friday, August 3, 2007

Servis

Rečeno učinjeno.Nakon par dodijavanja i preko štele Sandro je uzeo stvar u svoje ruke i počeo operaciju aj pomagaj.Kako on nemože popravit kako ja znam nakukat ( najbolji lijek kad ideš u servis ..ha ha šala mala) našli smo se na sredini pa je zamjena žica i štimanje pogona sljedeće na tapeti.

Usputno je i cic novi legao .Kupio sam u Pro-Bike u Zenici cic pravi onaj za relaksaciju guznih mišića.Extra dobar vrijedi.Kako će ga prihvatiti ostaje da se vidi.Mada onaj prije iako je bio anatomski oblikovan i sa gelom pravo mi je zadavao bolove kod dužih vožnji.Obično se kaže kako nekome i kakve vlasi smetaju ali zaista smatram da dvije stvari koje kada prodam biciklo sa sobom skidam su pedale i cic.
Lanac nisam dirao on je sljedeći na tapeti.Kako sam brda furao nekih 1100 km njega sljedećeg mijenjam.

Kakvih sve vrsta ljudi ima a pogotovu nekulture,za kratko vrijeme boravka u servisu može se dobro naučiti.Nije mi jasno kako neki koji roknu milju dvije za biciklo počnu za.....ati zbog nekih gluposti,a na servis dovuku biciklo sa pogrešno postavljenim kočnicama,i umjesto da se zahvali na naučenoj lekciji koju je dobio đabice još i nos digne.
Moj lični savjet je: najavise ,nepametuj i redovno servisiraj bic.Vrijedi više nego kad ode dio pa onda kombinuj a sve onda u paru moraš kupovati.
Da svaki posao ima i loših i dobrih strana pogledajte dobru stranu.Nakon sevisa nekom momku na redu je i testiranje ako neće na sebi neznam na kome će.
Vrijedi i napomenuti da sam promjenio i amortizer.A gdje drugo nego u Pro-Bike u Zenici.Rock shox dart two.Jednostavno nemam riječi .To je nešto nevjerovatno.Samo saznanje da su oni osnovna verzija mislim da su bili i neki bolji da bih sebi i kupio nakon ovoga šta sam ja prošao sa ovima. Vrijede svakog feninga.Hod 80mm ili 100mm svako sebi naštima.Prvenstveno od težine vozača.Da ne idem u detalje koga interesuje, internet i rockshox.
Ali zato brale uspon mi je lakši sigurno za 30% a downhill ugođaj neopisiv.Jednostavno nova tehnologija izvedbi dolazi do izražaja.Ono što je pozitivno kako sa novom izvedbom i cijena pada tako da se može priuštiti.
Sada brinem jedino koliko obruč točka ili žice mogu da izdrže naprezanje kada se spuštamo.Ono tipa sve je to isto opruga je opruga,sada smatram glupošču.Preporučujem štednju novčanica i skupljanje za dobar amortizer.
Informisao sam se i u servisu oko održavanja. Još jednom ne pokušavajte ništa sami. Neka rade u servisu imaju više iskustva.Čak i na oficijelnoj stranici ima za skinuti kako se šta radi i koja se ulja koriste, ali i napominju da je sve to namjenjeno serviserima.
Sljedeće je lanac.Kako mi je pogon na IG tako sam se i raspitao sa serviserima o kompaktibilnosti sa HG. Kako i jedan od njih ima istu kombinaciju vidim i da to dobro šljaka.Znači zamjena IG lanca sljedeća stavka.

Sljedeća faza je nagovor da ih snimim prilikom ljepljenja gume i mjenjanja lanca pa da u *. avi ili u*. jpeg animaciji i postavim na blog.Uglavnom stvari koje svaki bajker treba da zna.

No comments: