Friday, August 3, 2007

Busovača kondicioni




Dogovor je da se nakon posla skupimo kod Hareta i da udarimo lakši trening do Busovače. Mladi „ Lance “ bezbrižno se igra u krilu babuke te nas lagano nasmijava svojim gegovima i kolutajuči očima našim pričama obično partizanskim.
Da to neće biti lakši trening vidio sam po Aliju kad je izašao iz auta u punoj opremi sav nabrijan.
Dok samo se skupili i čavrljali skontao sam odmah da mi je kao u formuli 1., procjena oko izmjene guma bila loša.Već duže vrijeme kontam nabavku slik guma,ako ništa bar da držim kojih 40km/h. Još sam u pregovorimasam sa samim sobom o kupovini čitavog novog seta točkova pa samo mjenjaj.
Tioga gume 1.95 sa čepićima nikako neće odgovarati leđima i rukama,ali kao svaki stari fighter ščipi organ i pedalaj.Standardno skupi nas se Esmer,Sanćo,Ali,Hare,Sandro,Amel,Nedim,
I naravno nakon par skokova poredamo se po prosjeku vožnje, kad baš nemožemo po ljepoti, te ti se ja ugodno smjestim iza Alijevih hmm.. ledjnih mišića i tako lagano u zavjetrini šlepam se čitavo vrijeme.Sve bi biklo u redu da nije pred nama imalo ukazanje trdicionalno brdo kod fehre. Dvije tri boce kisika i ko nov.
E kada smo sletili i kriza popustila sada sam sprema i mogu okretati do iznemoglosti.I dok sam se taman zagrijao kad ono ulazak u Busovaču.
Ko kad je grad ko naš park ispred zgrade,obiđemo ga dva put kontajaći da kupimo šta za okrijep, elem ništa.Stali na pumpi,nasuli vode u bidone,okinuli par slika ito je to. Doduše kako ko, mislim da je neko u onoj masi okinuo koji put i zbog napora...Sumnjam na nekog ali ga neću imaenovati,mada znam da će nemogučnost korištenja regularnog deterđenta ostaviti posljedice i na njegove naredne vožnje.

Naravno nakon okrijepa sprint nazad tradicionalno kad se Haris upali ispod 35km/h se ne ide.Nekako mi se uvjek čini da se brže vraćamo.Amel nas čeka na brdu.Završio je posao pa umjesto da ide u šoping stvari, jer za dan dva ide na more on nas ganja.Obično kako kaže Samir sve je dobro dok se ne zakašlje ,tj. dok jednom ne kahne da budem precizniji,onda kršlus.

Mislim da se u zadnje vrijeme nikad nisam brže vratio od petlje do grada a nekako pođe kad on kahnu kod Metalnog.Skok na skok.Upališe se svi ko parafinke.Neka,neka, i ja sam prestao pušiti.
Uglavnom generalni pobjednik sprinta uz hill Haris.Morao sam ih ovjekovječiti.

Čiji je spremniji bicikl hmm.. neka se braća sama dogovore, ostalo je samo za naš šmek i dugo sjećanje.I naravno kako to uvjek biva marfijev zakon je neumoljiv.Dosta sam izbjegavao servis bicikla ali mislim da će u narednim danima i on doći na svoje.Prvi znaci zamora materijala jesu zubi na pogonu i mjenjač mi se raštimao.Zadnjica čini svoje i šaraf koji drži cic je ugrožen. Kako sam po kompjuteru prešao 1400km vrijeme je da se promjene sajle, a vidjet ču i lanac kako stoji.Uglavnom sve uzeto, extra kondicioni trening i dobra ruta za sljedeci kondicioni.


No comments: