Sunday, August 12, 2007

Yecora upgrade v2.2

Kako to i obično biva dođe i vrijeme za nadogradnju bicikla.Kako se nema šta pametnije raditi a u klubu su počele jače pripreme i treninzi, tako da neminovno dolaze i do zamjene stvari.Prva stvar je prelazak Sandra na JUCY 3 hidraulične kočnice.Logično skroman kakav i jesam odmah sam se latio kompezacije prednje kočnice.Uzeo sam mehaničku BB 5 AVID.Moram reći da mi se odmah dopala jer i moja LX je hvatala ko luda.Ako bih koji put i jače pritisnuo to bi bio i salto mortale., koji dvostruki hozenberg i let preko volana.



Ova je taman po mjeri onako samo da pripomogne.Nisam je još testirao na makadamu.Silazio sam niz planinu asfaltom dva puta i bilo je OK.Da bi lakši prelaz LX na BB5 bio Keno je ustupio svoj točak sa nabom za disc, gdje sam uštedio par dana čekanja dok se isti naruči. Kako i slika prikazuje iz prijašnjeg posta biciklisti su tu da se pomažu. Hvala Keno.Ističe se 5.
I tako u trenutcima moga divljenja istoj ulazi i Haris sa tek primljenim ručicama mjenjača i kočnica XTR koje treba postaviti na neki klubski bicikl.
Podmičivanje i ponuda novca nije uspjela,ali stara dobra srceparajuća priča o posrnloj populaciji kitova u pacifiku uvjek pali.Suznih očiju i knedlom u grlu predao mi je naravno i čak nadzirao ugradnju.A joj stroja, to je nevjerovatno,kakav rapid fajer kakvi bakarači.Kočnica hvata odmah nakon jenog centimetra a ostatak hoda je čisto igranje.Napokon znam kako se osječaju vozači Ferarija sa mjenjačima na volanu.Šalu na stranu ali stvarno komad metala je nevjerovatan.Nisam se prije suočavao sa ovakvim načinom rada.Upočetku te prepadne jačina i lakoća korištenja.Sada samo boga molim da ne slomim ručice kočnica ili mjenjača,kako sam navikao lupati ove svoje prijašnje sada jednostavno kada lupim mjenjam odmah po dvije brzine gore dole.
Gledajuči po internetu ove stvari, do sada sam mislio kako su ovo precjenjene gluposti.Povlačim riječ.Bolje da ljulja nego da žulja.Znam da će mi ovo samo otvoriti apetit ali neka, sada kad sam probao VRIJEDI.
Kada smo kod shopinga u Pro–bike sam vidio pogone TRUATIVA i moram reći da sam već počeo sa skupljanjem love." Nabrijao "sam previše ovaj bicikl ali neka.
Kada sa Amelom ponovno krenem drajvati mislim da ću i mjenjač maximalno istestirati kao i kočnice,tako da ću poslije i svoja zapažanja iznjeti o tome.
Glupo bi bilo i ne napomenuti da je i Amel nabrijao svog Polara.Promjenio je pogon stavio TRUATIV.Pored izgleda jednostavno i nevjerovatno čupa po brdu.Paralelno sa tim je promjenio i B.B. PowerLine, I kako je on to do sada temeljito testirao znam da ću i ja sebi istu kombinaciju naručiti.
Novina je nabavka prednjeg mjenjača SRAM X7,kao i ATACK mijenjača.Bar prema onome što sam vidio nakon servisa stvar je nevjerovatno precizna.Za takmičare je od velike važnosti jer omogučava prebacivanje na viši ili niži prenos pogona po dva reda zupčanika i to pod velikim opterečenjem.Kočnice smo ostavili u istoj varijanti naprijed disk (mehanički,provjereno sigurno) a nazad V-Brake sa jačim gumicama.Za brda izuzetna kombinacija.
Još ostaje da se izadje na kakav izlet da se to sve izgustira.

No comments: