Saturday, September 6, 2008

Trnovacko jezero 24/08/08

Ljubaznošču Nešada Gasala jednog od sudionika pomenute vožnjice stižu prvi utisci kao i dijelovi texta koji su originalno postavljeni na forumu CikloCentra Sarajevo

Broj učesnika i slike su dovoljan razlog za objavljivanje hvale vrijednog poduhvata zaljubljenika ovog sporta. Bravo momci.

"........
- komada biciklista 23

- ekipa za 10+

- sastanak dogovoren u 7,00;

smjestili bicikle i krenuli u 7,15

- voznja protekla bez ikakvih problema (u sustini, glede orijentacije u prostoru ovo je jedna od laksih tura jer se nema gdje skrenuti. Ne treba GPS, ne treba nikakva karta, samo ides naprijed i uopste nema nikave opasnosti niti frke. Vozi se po makadamskoj cesti koja nema nikakve raskrsnice ili se hoda markiranom planinarskom stazom ili vozi fenomenalan single track.)

- Nema medvjeda, vukova i sl.

- niko se nije izdvajao (naprijed) niti je iko kasnio. Na spustu sacekivanje ali nije bilo padova (guma, iskrivljen disk, puknut lanac... sve se to nije ni osjetilo u grupi od 23 covjeka)

- vrijeme: fenomenalno. Cijelim putem uzbrdo debela hladovina.

- pogled: na Zelengoru i Maglic spektakularan

- Trnovacko jezero: savrseno. Kupanje je nezaboravan dozivljaj.- komarci: nismo vidjeli ni jednogU 21,00 smo bili u Sarajevu, malo umorni i sjajno raspolozeni.

duzina ture.........................43,3 km

max brzina ..........................51,4 km/h

vrijeme kretanja....................5,06 h

vrijeme stajanja....................4,25 h

prosjecna brzina kretanja........8,5 km/h

total prosjecna brzina ............4,5 km/h

polazna tacka (Tjentista, benzinska pumpa kraj Sutjeske ).........540 m

ukupan uspon.........................1418 m

max visina .............................1679 m .............."

............." Nakon 1satnog odmora krenuli smo ovaj put nizbrdo u Suhi Dol (jedna poljana u koju je lavina spustila kompletnu sumu od 200tinjak stabala) i kroz njega pjeske do iduceg odmorista odakle dalje opet pjeske nekih 30tak minuta do Trnovackog jezera. Jezero se nalazi u Crnoj gori u koju se udje pjeske kroz ranije navedenu sumu, nema ni granicnog kamena niti bilo kakvog markera jedino sta vas doceka tamo je sumar koji naplacuje nekakvu samo njemu poznatu tax-u od 1 eura po osobi, a zatim .......... "

......." Dobro biciklanje definitivno ali ga preporucujem ipak nekom ko je bolje fizicke pripremljenosti jer ima kao sto sam i ranije naveo puno uzbrdo, pa nosanje bicikla u etapama mozda nekih 1,5 km pa poprilicno zahtjevan spust nazad(onaj sumski dio)ali i pored svega navedenog LJEPOTA definitivno za vidjeti i proci. "

Tuesday, July 22, 2008

Test

Dan kao i svaki drugi. Bog dao pa ovih dana temperatura ne spada ispod 35 stepeni. Stari trudbenik i ja napunismo bidone i onako udarnički puni entuzijazma krenusmo na test vožnjicu sa biciklima.

Nazad sam nabacio novi obruč i novu gumu Kenda gumu XTKLAW koju sam predhodno ukrasio u kameni design. Obruč je trenutno u zlatnoj boji ali i on dolazi na doradu u danima koji dolaze. Sljedeća slika najbolje govori kolika je temperatura bila na taj dan. Kako god stanem sa cipelom ostavim amblem na cesti.

Vožnja na ovom ramu je izvanredna. Pozicija je odgovarajuća za moju visinu, međutim kod ispužene noge na pedali jedva da do zemlje ima razmaka tri cm. Tome još, kako i sam imam nekih 90 kg. ja sam preko amortizera dodajem dodatnih pola mm. plus.

Znam za problem i trudim se da su mi pedale stalno u ravnom položaju. Od brskih vožnji mogu se odmah oprostiti. Ali ovako sa spuštenim težištem bicikl je na cesti izuzetno brz i veoma lagan za sve brze korekcije ( dizanje na prednji i zadnji točak ). Odlučili smo na vožnju prema petlji jer put poznajemo napamet i znamo kojim brzinama se krećemo na određenim dionicama.
Nakon početne frustracije oko štelovanja zadnjeg mjenjača prvi brdski test. Sada sam zaista i uvjeren da ovaj položaj daje više brzine i manje trošenje snage pri istim uslovima.

Žalosna stvar je da uviđam da se zaista mora dosta paziti na razmak pedala, jer ovako u naglim skretanjima izgleda da če se pedala svako malo očešati od pod. U glavi su mi dvije ideje. Prva da skratim dužinu pedala na otprilike 160-165mm ili de se pozabavim naručivanjem nekog amortizera preko E-bay-a.

Druga opcija mi je sad sigurnija, a do tada ostaje mi da kad plata legne stavim i završni lak na bic i poliram. Pada mi na pamet da završne radove uradim za potrebe kluba pa da onako šminkerski predstavimo model u ime kluba tipa " pimp my fahrrad "

Uglavnom kako se i Sandru dopalo ovo kako izgleda i on se odlučio da i sam promjeni nešto make-up- na svom bicu.

Šta drugo preostaje nego uzmi polir papir 1200 grdacije u ruke kantu vode, osnovnu bazu pa opet.....

........

Refresh bicikla priča 3.

Pored toga što sam lijepo zamolio istog, da dok se ne srede neke stvari tehničke prirode extrem Sandro nije mogao izdržati i rastavio mi je amortizer u nadi da če se moći šta povećati. Kako aparat nije u funkciji, nema slika prilikom montaže i demontaže istog. Vidjeli smo i dio koji bi trbao uraditi na nekom tokarskom stroju tako da bih mogao dodatno podići amortizer za dva do tri cm više. Pošto se eto kao i razujem malo u mašinstvo moram prvo uraditi neke skice prije samog naručivanja dijela kod nekog tokara.Toliko o amortizeru.

Bicikl je većim dijelom urađen i još samo završni sloj laka da se postavi. Nemam veliki pištolj pa moram od poznanika posuditi.Čekam da se on vrati sa godišnjeg odmora. Nudio mi je i korištenje zasebne prostorije. Nešto tipa kao komora. Nakon svega doživljenog tek sad vidim koliko je bio u pravu.

Kako je ribu teško u vodu natjerati, razmišljao sam čitavih 0,0015 milisec. o tome, kako bi ovaj ram izgledao U finalnoj postavci sa mojom opremom.

Sandro se opet ponudio u sklapanju i rasklapanju istog. Naravno nakog stećenog iskustva u farbanju odmah sam rezervisao jedan stalak u servisu kod Harisa .

Reakcije na ram od biciklista mi nisu poznate jer je to kod nas tabu tema, prolaznici i ja lično, smo oduševljenii a znam da če se još nakon završnog sloja i poliranja sve boje stopiti i pojačati kontrast, što će u finalu biti ludnica jedna.

Nakon nekih dva sata bicikl je gotov i spreman za prvi test. Izgleda fantastično. Dolaze mi u glavu još neke ideje ali o tome drugi put. Primjećujem i prvi znak eventualnog problema. Ram je veći i montiranjem običnog amortizera i guma od 26" dosta je spušten do zemlje. Razmak pogona osovine i tla je nekih 10 cm. Sutra je dogovorena i test vožnja.

Refresh bicikla priča 2. AIRBRUSH

Eto uglavnom nakon mnogo problema priča o biciklu je doživjela i svoj kraj. Prvo što je i interesantno jeste, da mi je sam ram padao sa postolja dva puta prilikom farbanja, pa su se i sami radovi na istom nešto produžili. Kako je moja u kući zadnja " Tako je ženo.." prije moje kreativnosti na biciklu morao sam isprobati i kreativnosti na zidovima našeg stana. Da dva minusa daju plus najbolji je dokaz jer sam za sami početak radova ima na korištenje i čitavu dječiju sobu. Kompresor se izvrsno ponašao a ja kao i uvjek preporučujem korištenje zaštitne opreme. Audio u pozadini je naravno narušavao TERRY, zbog toga što se i on nije mogao aktivno uključiti u kreativni rad ostatka porodice. Filmsku djelatnost naravno, El komadante him self Fifi. Djelić kreativnosti vidjeti na videu :

Nakon toga radovi se sele u garažu i tu nastupaju problemi sa balansom na štangi. Mora da me je neko dobro začarao jer upasti sa rama dva puta rekord i za mene.
Slike nisu sve na broju tako za ovaj put napominjem da nakon rada na imitaciji karbona i ucrtavanja crvene munje ostalo je da izrežem slova i prelazim sa nekoliko slojeva laka.
Koristio sam standardne auto lakove, neki su bili i transparentni. Uglavnom oni koji su se koristili samo za prelaze.
Prije samog lakiranja za sprejeve sam potošio solidnih 50km, tako da nisam imao na raspolaganju ostatak love za završno lakiranje kvalitetnim auto lakom kao i za izrezivanje slova za sam bicikl.
Za font na bicikl, iskoristio sam slova sa reklamnog materijala koji su bili na mome autu. Ubili se za ovu priliku jer se vinil može više puta odljepiti.
Ostalo je da na dijelovima koji nisu pokriveni postavim još plamenove kao i grafiku za držače cijevi cica.
Aparat mi se opet pokvario pa ove fotke su na mobilnom aparatu. Uskoro će biti postavljene.
Sandro je u elementu i već je kao na iglama kada vidi kako moj amotizer stoji. Stoji dogovor da ga za par dana generalno čistimo i rastavljamo u nadi da će se i sam moči šta povečati, kako bi mogao podići ovaj ram koji je u osnovi od 29 incha.

Friday, May 30, 2008

Ide ljeto

Kako nam se bliže topliji dani , vrijeme je da iza arhive izvadimo lakšu garderobu. U slučaju da imate nekih starih majica od kojih vam se žao rastati, jednostavno odšpricaj ovi šablon i kao nova.

Siguran sam da nakon ovoga uradka, obim stomaka i raspon ramena, drugima tada idu u drugi plan.

Klikom na sliku dobivate lajer za printanje i poslije nanesite kakvim sprejom za textil na odjevni predmet i misija uspjela. Ko se prije nije ovim bavio napominjem da je veoma bitno da lajer bude zaljepljen skroz na materijal na koji se nanosi boja. Po potrebi staviti i papir za kuhanje preko originala ako je to potrebno.

To be continued...

Sunday, May 25, 2008

Refresh bicikla priča 1.

Kao prvo ko ne želi da potroši pare na pjeskarenje rama neka izađe na kakvu vjetrometinu i kupi hemijski odstranjivač boja. Cijena prava prilika ca. 7 KM.

Kako sam do sada imao mnogih susreta sa ljubičastim slonovima tako vam savjetujem da se pridržavate upustava. Upotreba rukavica i zaštitnih rukavica OBAVEZNA.

Nakon nanošenja prvog sloja i kafe pauze, polahko skinuti sve eventualne naljepnice. Kako su dugo vremena bile ispod zaštitnog laka malo se pomoći i kakav dobar skalper.

Nakon toga čeličnu četku u ruke i laganim simetričnim krugovima dok ti ne dosadi šaraj po ramu.

Po poterbi mazati više puta dok boja ne počne bubriti ili ti se ne zanesvjesti. U nedostatku četki može poslužiti i čelična spužva koju sam ja maznuo od žene dok nije gledala. Ostali u konzum i mislim da su 3 komada 2 KM.

Savjetujem radije tri dana posla po dva mazanja nego od jednom sve.

Koristiti se mogu i druga pomagala : brusni papir 500 gradacije, čelične rotacione četke sa ili bez bušilice, špahtle i sva druga pomagala za guljenje boje.

Friday, May 23, 2008

New design bike

Primjene novih materijala kao i inovativne ideje dovode dizajn bicikala na jedan sasvim novi nivo.Naravno u ovakve futurističke ideje ponajviše rukovode pioniri ove industrije.
Lično bih volio vidjeti jedino kakvog čičicu kako voza ovi bimer onako čisto iz fola.Kako cijene benzina jednostavno lete pod oblake način borbe Specialized-a je veoma jednostavan: ENJOY

Specialized BMW

Dizajn govori sam za sebe i u ostalim primjerima.

Prvo što pada u oči su svakako rješenja za obručeve i nabe. Očito zbog samih kočionih opterečenja ovo rješenje će imati svoju primjenu sigurno u bliskoj budučnosti. Nešto slično sam vidio neki dan na telki kako isto riješenje već primjenjuju na motorima čoperima.

Kako to nama može pomoći dugoročno gledano je veoma jednostavno.Ovo je primjer kada se biciklo pere u auto praonici. Na izgled sa vana sve je u redu,ali se razlika primjećije kod redovnog servisa. Ko ima love jednostavno kupi novi, ko ima neku markiranu nabu neka se na brine, kuglageri će preživjeti ali će osovina stradati.

Slike poslao i servis uradio: Lovrić Sandro

Nikad Specialized BIMER provozati u ovome životu: Armin Salihagić i ovi gore potpisani.

P.S. Gore navedeni navodi se ne primjenjuju u koliko neki od istih ne pogodi bingo kolo.

Monday, May 19, 2008

Airbrush bike tire

This is my second hobby.So after work some time and now before put my pet Terry on to the walk I simple draw something.
First thing to put some stencil and bring structure to brand new tire Kenda Klaw XT (10 $ at local store).
Because my computer power unit dead, simply take a sharp scissors and break to the structure: Voila stencil.
Go to local store buy some auto air color ( silver ) in can and put directly to airbrush.
U must work very fast because color its premixed and dry very fast.
Put some creativity.
First preview on my tire.

One side to finish color its transparent black

and second side its clear coat.

In the future ( if my color come arrived,order before 25 day from e-bay ...grrr stupid Revell ) bring some details to the structure on the side walls.like marble stone.

Next project its airbrushing my new old mount bike with some details like carbon effects or snake skin etc.etc.Who has some idea please bring to me.In my photo shop files I have many vector picture but don't know what its right.

More info in days to come..

Sunday, May 18, 2008

Zavidovići 08

Tradicionalno već 8. put sportski klub Atom from Zavidovići organizira najbolji grah u regiji Doboj-Zenica uključujuči i dijelove općina Teočak i Srebrenik.

Onako prije graha dogovori se i neka vožnijca biciklima. Otprilike sve ekipe iste. Zenica, Sarajevo i domaćini. Nisam bio sudionik pa ne mogu ni komentarisati o organizaciji. Po pričama preživjelih jedan minus i jedan plus.

Minus kažu malo klubova stiglo, odsutnost love za nagrade valjda utiče i na odaziv, pa se nema za benzina. ALI ruku na srce nije se plaćala ni startnina pa se završilo kao i do sada na entuzijazmu pravih zaljubljenika.

Plus kažu hrana i napucani bicikli za takmičenje od strane bbk " Trek " iz Sarajeva

Sve u totalu extra za druženje i organizaciju.

Rezultati : UNOFFICIAL

Faik Salkanovic Atom Zavidovici

Saturday, May 10, 2008

Tko pije zlo ne misli

Zaslugom Nešada Gasala za ljubitelje dobre kapljice a smiju upravljati dvotočkašem, slijedi sljedeći text.

Pročitaj, upamti i primjeni.

Gotovo da nema onoga ko nije probao neki od izotoničnih i energetskih napitaka. Takođe, svima je jasno da isti ovi napitci mnogo više doprinose u savlađivanju napora od obične vode. Ono što treba znati je koliko ovakve tečnosti treba piti, kada i koji je najoptimalniji proizvod baš za vaše bavljenje biciklizmom.
Dva glavna faktora uzročnici su iscrpljenosti organizma i to: dehidratacija i veliki utrošak ugljenih hidrata. Prema tome, energetski napitci se mogu nazvati i kompromisom sastojaka koje sadrže za nadoknadu izgubljene energije i rehidrataciju. Međutim, ukoliko se nivo ugljenih hidrata poveća iznad dozvoljene granice - ne deluje produktivno, naprotiv, iniciraju blokadu apsorpcije tečnosti. Dakle, poznavajući koliko tačno uneti ovih supstanci je od izuzetnog značaja, pogotovu na treninzima i takmičenjima. Hipotonični napitci imaju u sebi nizak sadržaj ugljenih hidrata (2-4%) i njihova primarna funkcija je rehidratacija. Tipični "predstavnici" ovih napitaka su recimo Lucozade hidroaktiv ili Powerade Aqua ( u našem okruženju recimo Aquaviva Hidroaktiv ). Hipertonični napitci imaju visok nivo ugljenih hidrata (i do 17%) ali su loši za rehidrataciju. Lucozade energy na primer je dobar primjer ovakvog napitka. Postoje naravno i ugljeni hidtati u prahu, koji se rastvaraju u vodi i tako pravi energetski napitak. Izotonični napitci kao recimo Isostar, Lucozade sport, Powerade, Gatorade i sl. Sadrže između 5-7% ugljenih hidrata i oni su praktično balans između rehidratacije i popunjavanja energetskih rezervi. Postoje takođe i napitci koji su i svojevrsni "recovery" napitci sa dodatkom proteina u njima. Po svemu navadenom, jasno je koliko je veliki značaj izabrati onaj pravi i to u zavisnosti od potreba i vrste treninga, vožnji.
Kako znati koliko
Studije na Univerzitetu u Montrealu, pokazala je sledeći rezultat: Optimalnu unos je negdje između 30 i 60 gr na sat. Prevedeno, to znači između pola i 1l izotoničnog napitka na sat. Sve ispod ili iznad prelazi granice optimalnog nije preporučljivo, iako je u ovom slučaju bolja varijanta manje nego više. Cilj je da se pronađe gde je svako od nas u toj cifri od pola do 1l napitka, a sve u zavisnosti od količine znoja u toku napora, količine izgubljenih elektrolita, trajanja samog treninga, trke ili vožnje. Ključ je da se pije onolika količina koja će redukovati dehidrataciju, a bez posledice na samu tjelesnu težinu ( povećanje iste ), kao i opasnosti da se dospje u tzv. Stanje hiponatremije ( kada zbog prevelikog unosa vode, nivo natrijuma u organizmu pada ispod kritičnog nivoa ). Što se samog znojenja tiče, ukolko na odjeći ostaje "suvi" bijeli trag, to je znak da je znojenje "slano" i da treba uzimati veće količine tečnosti tokom treninga ili takmičenja.
Kako znati šta piti i kada
Kod aktivnosti koje su "endurance" tipa ( koje zahtjevaju izdržljivost ), najbolje su se pokazali izotonični napitci, jer djeluju i na dehidrataciju i na popunjavanje energetskih "praznina". Postavlja se sljedeće pitanje - kad početi sa uzimanjem istih? Istraživanja pokazuju da sa unosom ovih napitaka treba početi odmah po startu treninga ili takmičenja, da bi se maksimalno iskoristio efekat "štednje" glikogena. Dakle, unosite tečnost što češće i u manjim količinama, ne čekajte da vas žeđ potjera na to!
Još jedno važno pitanje koje se ovde postavlja je: Šta prije i šta poslje trke? Poslje napornog takmičenja, proteini postaju isto tako važni kao i ugljeni hidrati i rehidratacija da bi se izbjegao zamor i bol u mišićima, kao i moguće povrede. U ovu svrhu, miks proteina i ugljenih hidrata će biti dobitna kombinacija.
Prije trke - podrazumjevajući da ste pametno i dobro jeli, zalihe ugljenih hidrata popunjene, neće biti velikog učinka piti izotonične napitke, kao i ostale iz ove branše. U praksi, uzimanje ovih napitaka pre trke je više na mentalnoj bazi, nego na samom fizičkom efektu

Friday, April 11, 2008

WESTIE

Razlog mog dužeg ne obračanja širim masama jeste i dolazak novog člana u bajkerske vode. Čim prije dobije i drugu zaštitnu inekciju dogy TERRY može pohoditi širom BiH destinacija vozeći XC staze u mome ruksaku.

Do tada se trenira laganim sneckovima i ujedanjem na što god naleti.

TERRY je inače zapadno škotski bijeli terijer, u narodu preko bare poznatiji kao WESTIE.

Sunday, February 10, 2008

Commercial

Prepare some banner for new look on the web site and the blog.

T-shirt

For this experiment we are not need some tomato juice or flux comparator. So drop them. But you do need as following :
T shirt
Kid
Happy and healthy family
and of course a Bicycle.

So snack the popcorn and figure out what next.

Priprema guma

Hladno vrijeme, bar meni, još uvijek ne dozvoljava neke malo jače vožnjice. Stoga sam na intezivnom treningu kolača, pita i svih drugih energetskih sastojaka svakog zdravog sportaša.
Dok drugi džogiraju, idu u teretnu a bogami bacaju i basketa, ja koji nemam šta korisnije za svoje zdravlje, odlučih da pripremim bic za eventualne toplije dane. Prvo što mi je valjalo činiti jeste kupiti sredstvo ta održavanje i zaštitu gumenih dijelova.

Našao sam već poznatu tečnost koju sam i ranije koristio za privatni automobil. Stvar je odlična i kavalitetom i cijenom. Naravno na tržištu postoji mnogo sličnih poizvoda. Uglavnom na kraju sam sastav određuje i cijenu kao i njegovu primjenu. Ja lično sa ovom tekučinom obnavljam samo gume. Slika kaže da ni u odnosu na prošlu godinu guma nije ispucala
Sa ovim pakovonjem sam sredio naša 4 bicikla.

Sigurno i kvalitet gume igra veliku ulogu. Jedan od postova H E R E obrazlaže malo više o kvaliteti gume. Tako da se i primjeti kod raznih marki manje ili veče brazde na spoljašnjem zidu gume. Razloga je više. Od kvalitetnog skladištenja, pritiska koji mora biti korektan u vrijeme aktivnog vozanja bicikla kao i u vrijeme skladištenja, kvalitetu gume itd.

Upotreba je jednostavna : očisti gumu od svih zaostalih prljavština toplom vodom, ostavi da se malo prosuši, uzmi na komadiću krpe ili vate tečnosti i kružnim pokretima lijevo desno utrljavati sve dok vam dosadi.Uglavnom kupujmo domaće i lagano u akciju. Malo je naporno pogotovo kad su ripne kao kod mene 2.1 ali srećom, radi se jednom u šest mjeseci.

Wednesday, February 6, 2008

Mijenjanje ulja i štimanje pakni za disk kočnice

Samo zbog samog ograničenja za upload evo djelić kako se mijenja ulja na kočnicama koje koriste istu. Kolika je važnost kvalitetne zamjene neču ni govoriti. Bukvalno ista procedura kao i kod automobila ili motorina. Dalje se pokazuje i ispravno pozicioniranje novih pakni prilikom montaže kao i svih drugih sigurnosnih šarafa. Dobar dio za naučiti, jer sam bio svjedok kako se nekima usljed jakog kočenja počnu i sami šarafi odvrčati sa diska rotora.Postoji još nekih starih folova kao kada se pod šarafe stavljaju podloške i savijaju i recimo kada se u obruč točka stavlja pluto ali o tome drugi put.Ulje je male gustoće i mi obično koristimo neka zamjenska ulja. Modriča ulja su se ubila za naš džep ali su i odlične kvalitete. Stavljamo i na amortizere kao i na kočnice. Moram priznati da doduše stavljam na amortizere i malo skuplja teflonska ulja ali vrijede svake pare. Čitao sam na forumima neke komentare oko amortizera koje i ja imam ( ROCK SHOX DART II) ali kako sam ih mazao ovim teflonom nisu ni za zime zaškripali niti jednom.

Monday, February 4, 2008

Promo vremeplov

Svima je već zasigurno poznat istorijat nastanka bicikla, od tzv. mehaničkog konja do modernih savremenih bicikala. Ono što je privuklo moju pažnju je potreba za marketingom kao vidom komunikacije koji datira još od prvih patenata ovga izuma. Da se ništa ne mjenja u potrebama društva primjetim i po prvoj slici koju je izvjesni Denis Jonson dao 1818 godine.

Svog mehaničkog konja koje pokreče ljudska snaga ponudio je bogatim aristokratama koji su se zabavljali na svojim balovima, pa čak su ga koristili i u tradicionalnom lovu. Naravno nakon toga hit je uveden i ubrzo su svi morali imati po jedan ovakav primjer zabave.

Ubrzo nakon velikog buma svoje mjesto bicikl nalazi i preko bare, gdje veća populacija traži i zahtjevnije stvari. Uskoro niču mnoge tvornice i sve veći broj poklonika nove zabave.

Ovdje vidimo poster proizvođača bicikala iz Klivlenda objavljen u Parizu 1897 god.

Svakako da su i sami proizvođači, uvidjevši veliki potencijal i sami preuzeli ulogu promotora bicikla kao prevoznog i jeftinog sredstva, koje mogu koristiti svi od djece do starijih ljudi.

Bilo da se radi o odlascima na posao ili izletima po prirodi ili jednostavno " Vozi biciklo " i uživaj. Ovaj primjer sa postera iz 1920 god.

Ni u jednom drugom obliku jednakost spolova nije jasnije izražavana nego u afirmaciji vožnji bicakala od strane modernih žena koje sa svojim biciklom doživljavaju slobodu javnog izražavanja. Tada to stanje uviđaju i sada već poznatije kompanije poput Schwin-a

i primjene novih tehnologija koji svima olakšavaju korištenje ljudske snage. Samim tim nisu marketinški zaostajale ni same države koje usput promoviraju svoje vrijednosti i prosperitet.

Očito je da još od tada potreba za ljepšim, boljim i kvalitetnijim dvotočkašima čini da upotreba inovativnih ideja ili jednostavno javnih likova daje jednu sasvim novu notu ljubiteljima dvotočkaša a koju su prihvatili svi noviji proizvođači.

Sadašnji oblici marketinškog izražavanja doživljavaju svoj vrhunac. Svaki novi marketinški uspjeh sada daje novom proizvodu dozu jedinstvenosti, pa čak i pripadnosti jedinstvenom klanu. Jedan od tih, po meni izuzetno uspješnih je i poster za kompaniju Specialized i njihove elitne modele bicakala. Sama slika govori hiljadu riječi. Jednostavno pogledajde i uživajte. Meni lično je na desktopu.

Odajem autorima priznanje za ideju. EXTRA.