Wednesday, July 18, 2007

Arnauti-Radinovici

Negdje kod drugog srka kafe skonta neko da je slušao vremensku prognozu i da bi sutra trebalo biti lijepo vrijeme, te da je petak i dan kao takav bio bi pravo dobar za voznju u nekim poslijepodnevnim satima. Još par srkova i telefonijade i dogovor je pao. Polazak ispred autosalona u 18.00 destinacija nepoznata. Sumnjam da ce se sem Harisa i Samira jos neko pojaviti. Supruga ne može, kaze brzi smo za nju. Zovem Adu i idemo na mjesto sastanka, kad tamo petnaest dusa ceka da se svi skupimo.
Kao da je neka biciklijada, a ne opustajuca voznja!U toku voznje dogovor pade da idemo prema Arnautima i Puhovcu.Voznja do Arnauta protekla je bez nekih vecih problema.Uglavnom ovi malo stariji, ja bih rekao glumci, su ga sprašili prije ali kako bi proslo sve ok ja i Ado smo se dobrovoljno prijavili da cipelamo na kraju kolone, onako zlu netrebalo.
Jedan od razloga je i to što sam vec prije dva dana primjetio da mi zadnja guma stalno ispusta zrak, a kako mi je hronicno mrsko pronaci oštecenje samo je dopušem i nastavim. Mislim se da si nabavim i onu tecnost za gume, jer i ako vozim na TIOGA gumama 1.95 vec mi se busi peti puta i to uvjek neki glupi kamencic promjera 2mm koji ostane u rupici od šare sa gume. Ako Hare ne slaže, reče da će nam naruciti gume malo jace, oblozene Kevlarom ili Keramikom. Obzirom koliko sam unutrasnjih kupio vrijedi odmah koliko god da je.



Došli smo gore relativno brzo tako da smo se uz put dogovorili da vožnju nastavimo do sela Puhovac. Receno ucinjeno. Kako sam se vratio sa mora i nisam pedalirao devet dana priznajem da sam ispuhao kod drugog brda ali kad je kriza prosla navalio sam sa Adom ko lud.Uz put smo prestigli par starijih vozaca, pa smo skontali da ih sačekamo na vrhu gdje je vec ravnije. Baš nas je radovalo kakav nas spust ceka dole i dok smo sacekali zaostale (ne mislim mentalno!) i posli dalje, čim stigosmo gore ovi hoće nazad, ko djeca, samo trka napameti.


Iskustvo je na mojoj strani, Ado vadi iz arhive Snikers (malo besplatne reklame!) i nakon gableca i bidona vode, uslijedi spust onako za dušu pored borove šume.Taj dio smo prosli polako, mirise ko na moru, ali kad smo proslli i izasli na pravac, dali smo «gas do daske». Znam da mi je Sigma (opet besplatna reklama!) dobro ustimana i da hladna elektronika ne laže ali sam se iznenadio za max. brzinu brzinu 63km/h.Uglavnom izlet je bio, sve u svemu dobar. Moram i sa suprugom doci ovamo jos jednom na piknik.

No comments: