Monday, July 23, 2007

To Sandro maajstore

Nisam imao dogovorenog posla u jutarnjim satima,tako da sam isto jutro odmah iskoristio za za dogovor sa kolegama da nam se bicikla servisiraju u Pro-Bike. Posao oko bicikala je preuzeo Sandro,dok je Nedim radio tekuće poslove. Momci su pravi i divim se na smirenosti njihovoj kada onako plus upali pa svako dođe da mu se sredi „ SAMO „ ... Mada i ja koristim taj nekad provjereni metod često mi je žao pa se pokušavam iskupiti kafom ili sladoledom ali momci neće ni da čuju. Žalio sam se Sandri na prednji točak,prednju kočnicu,žice uglavnom na sve komponente kada po pravilu ideš sa Amelom i Adom na vožnju.Kao i obično Sandro je sklopio biciklo za 15 min. Na testiranju negdje na pola puta oduševljeno obavještavajući kolege o perfektno naštimanoj kočnici dobivam informaciju da mi je jaran promjenio čitavu prednju kočnicu i postavio LX čeljusti. Kaže žao mu bilo kako stalno uništavam gumice te mi je još pride na zadnju kočnicu postavio i buster.

Sandro HVALA.

No comments: