Thursday, July 26, 2007

Relay


Mudlovanje fuflovanje i šta da se kaže. Amel je predložio ovaj izlet sa naznakom da je ovdje malo teže kolutati.Strah me hvata samo zbog toga što to Amel govori , inače poznati nosilac točkaste majice za regiju Srednja-Bosna. Ali kao i uvjek kad si u dobrom društvu, što je i najvažnije znam da neće biti problema. Naravno izlet je počeo tako što smo od bazena krenuli preko Hamide i dalje dok se penješ ka releju crpiš zadnje atome snage i kako prilaziš bliže to je sve gore. Amel prvi probija put VIDEO 1, a i mikula mali priprema se da padne u nesvjest VIDEO 2 i nekako je lakše i okretati kag vidiš da ljudi silaze sa konjskih kola da bi samo kočijaš prošao a mi onako puni sebe deremo brdo. Noge prže al neka predosjećam da će vrijediti. Prevruče je, sporo se penjemo a i kamenje je veliko i oštro tako da svako malo točak proklizava.Vile su mi podignute tako da i prednji točak se odiže od zemlje. Bidoni su prazni sreća naša pa i brat već od prije poznaje put tako da znamo gdje je pitki izvor.Ja sam nokautiran i naravno koristim priliku da se slikamo nebih li povratio šta snage.


Još jedno brdo i gotovo ja sam već nokautiran dok brale pride vozi po jarugama i usjecima



Popeli smo se prizor je nevjerovatan i onako napumpani i nabrijani zaboravimo na jedan mali detalj.Slike.Prizor ko sa razglednica nekih selandura po padinama Alpa. Miriše dolina. Bacamo novčić na koju stranu nazad i pod obećanjem da će ići sporije,krečemo dole na kafu, koju nismo ispili od jutros kad smo krenuli.

Kako je to sporo kod Amela prilika je da se vidi OVDJE i OVDJE. Kao što se to i ne primjeti na slici ali sam morao u par prilika i pobjeći sa ceste dok on protutnja.
Al neka vrijedilo je. Nekad u budočnosti moramo ponoviti isto sa Adom i Samirom.

No comments: