Wednesday, July 25, 2007

HOW TO

Zadnjih par dana me živcira cic. Obično kako to biva po Marfijevom zakonu nečeš ga brale naći kad ti zatreba nema šanse. Kažu da svako sebi odredi važniju stvar na biciklu. Ja sam našao dvije: pedale spd i cic. Ovaj drugi je još da stvar bude gora sa gelom i anatomski oblikovan, ali si moram naći kakav za komfort vožnju po ovim vrućinama.
I tako razmišljajući šta da se radi i da kao pravi bajker podijelim par razmišljanja, naravno kako mi je užasno kucati uradim ono što se na kraju i očekuje. Šolja domaće expresso kafe prst na stahora i na internet.
Naptrežući tako nervne završetke našao sam i stranicu koju moram pohvaliti na njenom sadržaju,kao i na očito redovnim osvježenjima. Ovdje je bukvalno objašnjeno sve,čestitam autorima. Jednostavno pod faforite morate imati ovu stranicu.
Obajšnjava vam osnovne stvari izbora bicikla,podešavanja bicikla,održavanja i svih ostalih korisnih stvati. PREPORUČUJEM.
Jednostavan primjer kako bi se stranica trebala održavati. Dali su mi i ideju da sa svojim kolegama i mi nešta slično pokušamo to napraviti kod nas.
Amel je na more otišao i povukao je i bic sa sobom. Gledajući staze po dalmaciji vidim i da će se nauživati.

No comments: