Friday, July 13, 2007

ČIN PRVI :

Prva stvar koju sam uradio nakon nepopijenog Herbalife-a jeste da sam stao na vagu i na moje opšte iznenadjenje vagao sam 106 kg.Obim vrata,glave i stomaka u ovom trenutku nije za zanemariti ali samim tim i nakon detaljne analize formula, odnosa visine i kilograma dolazim do fascinantnog detalja da sam u debelom polju PREKOMJERNE TEŽINE.
Kako sa svojih 179cm bih trebao imati 80 kg čekao me ogroman posao.
Naravno kako je ovo zemlja ćevapa,mesa i čimbura literaturu za aktivnu dijetu i trening bilo mi je sasvim jednostavno naći nakon samo 58 sati surfanja po internetu i laganog prevodjenja sa Engleskog, jer moji sunarodnjaci su me čudno gledali i nisu mogli skontati šta to ja ustvari njih pitam « čuj Maajketi hoš to smršat, imal kakva tableta » Onako energičan kako i sam odišem probah da svoju pažnju usmjerim ka ženi i da je nagovorim da si kupim motor pa kao ono,za nas dvoje i mi kruzerimo,a ja bih ko nešta sebi kupio kakvu Yamahu pa malo kros vozio.Veliki motor pade u vodu čim ga dijete naše ugleda u prodavnici,kaže nema šanse da mi se druga djeca smiju.( je...a Balkan se nemoze se izbit ) dok za cross bi druga prica, jer mi se i jedan kolega pravo zagrijao da me dovede u svoj klub a pride mi je i našao dobar motor.
Dvije tri kafe i dogovor da je bolje uložiti pare tamo gdje glava nije kočnica,riješih dilemu i odoh na spavanje.
Sa ovakvim elanom i pod prijetnjom žene ( kaze da joj treci dvosjed uništi, od težine se uvale stvoriše )odoh do prodavnice ciikla i nakon duže analize negdje oko 3 min. kupih nama bicikla.Moje bi marke POLAR sa jednostavnom opremom i onako baš za vožnju oko zgrada a kako nam Turci (SFOR) izbetoniraše i obalu povecaše mi vožnju i dolinom rijeke.Naknadno cu ustanoviti da jedan đir iznaosi tacno 5 km.

No comments: